tirsdag 30. desember 2008

Gratulerer !!!

Min nabo og gode venninne Heidi har bursdag i dag!
Hun fortjener et fint bursdagskort.Jeg har tenkt lenge på hvordan jeg skal lage kort til henne.

Kan ihvertfall ikke gå på burdag og si : du jeg har glemt kort til deg eller glemt kortet hjemme.Har gjort det ved tidligere anledninger.

Måtte derfor lage noe jeg ikke har laga tidligere. Artig å prøve noe nytt.





Har stanset ut en stor H for Heidi. Malt med distress, og selvfølgelig en hekla duppetitt !!




Inni div. tekster Retro blomster og magnolia stempel,malt med distress.








GODT NYTTÅR !!!!!!!!!!!!!




7 kommentarer:

Anonym sa...

Kortet var kjempefint :)Kommer ikke helt til sin rett på bildene for det var mye finere i virkeligheten.Bare helt nydelig,det fineste kortet jeg noen gang har fått.Stå på Wenche du har blitt helt proff.
Nyttårsklem fra Heidi.:)

Ann Britt sa...

Kjempefint pyramidekort. Det var nydelig.
Skjønner at Heidi blei glad ja...

sylvia sa...

wow so pretty and what a great card!
beautiful
hugs sylvia

Benedicte sa...

så flott den ble :-)

Klem fra Benedicte

Kristine sa...

Hei på deg Wenche!
Dette pyramidekortet er jo så stilig!
Tenker venninnen din ble glad da hun fikk dette!
God helg og klemmer fra KRistine

Janne i Fagerlia sa...

Hei Wenche! Godt nytt år! Det var litt av et kort. Skjønner ikke helt hvordan du får dette til, men flott var det.

Tonje sa...

Wow, dette var lekkert! Så gjennomført og nydelig alt sammen, det er jo vanvittig mye jobb som ligger bak et slik pyramidekort. Jeg er imponert!